Κι αν συνεχιστεί η μείωση τότε το Σεπτέμβριο, ο πληθωρισμός θα κλείσει με αρνητικό πρόσημο. Η «κατηφόρα» των τιμών της βενζίνης και του ντίζελ προσφέρει μικρή οικονομική «ανάσα» στα νοικοκυριά αλλά και τις επιχειρήσεις ύστερα από μία πολύμηνη και δυσβάσταχτη επιβάρυνση.

Οι τιμές των υγρών καυσίμων πέφτουν…

Κι αν συνεχιστεί η μείωση τότε το Σεπτέμβριο, ο πληθωρισμός θα κλείσει με αρνητικό πρόσημο. Η «κατηφόρα» των τιμών της βενζίνης και του ντίζελ προσφέρει μικρή οικονομική «ανάσα» στα νοικοκυριά αλλά και τις επιχειρήσεις ύστερα από μία πολύμηνη και δυσβάσταχτη επιβάρυνση.

Η οποία προκλήθηκε αφενός από την αύξηση των ειδικών φόρων κατανάλωσης και του ΦΠΑ αλλά και από το ράλι… των διεθνών τιμών των καυσίμων, σύμφωνα με το newsbomb.gr

Όπως αναφέρει η εφημερίδα Ημερησία, οι φόροι και τα τέλη αποτελούν το 59,86% της τελικής τιμής. Το 33,91% είναι η τιμή διυλιστηρίου και το 6,24% αποτελούν το μεικτό περιθώριο κέρδους εμπορίας και πρατηρίου. Στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης αναφέρουν στην «Ημερησία», πως «αν οι τιμές συνεχίσουν την πτωτική πορεία όλο το καλοκαίρι και σε συνδυασμό με την αντίστοιχη κατρακύλα… των διεθνών τιμών των εμπορευμάτων τότε δεν αποκλείεται το Σεπτέμβριο να δούμε αρνητικό πληθωρισμό. Βέβαια», συμπληρώνουν οι ίδιες πηγές, «θα πρέπει οι μειώσεις των τιμών των εμπορευμάτων στις διεθνείς αγορές να περάσουν και στην κατανάλωση».

Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :