Φαίνεται ότι οι άντρες χάνονται εύκολα στους διαδρόμους, οπότε το σούπερ μάρκετ Westside στη Νέα Υόρκη αποφάσισε να διευκολύνει τους αρσενικούς του πελάτες.

Έτσι κατασκεύασαν τον «αντρικό διάδρομο» με προϊόντα φιλικά στον άντρα, όπως κάρβουνα, ξυραφάκια, μπίρα, κέτσαπ, προφυλακτικά και καφέ.
 Ο διευθυντής του σούπερ μάρκετ, Ian Joskowitz, είπε στη Daily Mail ότι ήθελε να κάνει τους άντρες να νιώσουν άνετα σε ένα παραδοσιακά γυναικείο χώρο. «Οι άντρες γενικά αισθάνονται ότι ξέρουν τα πάντα, οπότε η λίστα με τα ψώνια τους φαίνεται χάσιμο χρόνου», δήλωσε.
lifo

Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :