Στρατηγική μείωσης της ταχύτητας έχουν υιοθετήσει οι ακτοπλοϊκές εταιρείες.

Στρατηγική μείωσης της ταχύτητας έχουν υιοθετήσει οι ακτοπλοϊκές εταιρείες. Γιατί υποστηρίζουν ότι δεν είχαν άλλη επιλογή. Σφοδρές αντιδράσεις από τους επιβάτες
Όσοι έχετε να διηγηθείτε ιστορίες ταλαιπωρίας από τη μετακίνησή σας με πλοία στις διακοπές, πιθανότατα θα τις εμπλουτίσετε αυτό το καλοκαίρι.
Ο λόγος είναι ότι η οικονομική κρίση έχει οδηγήσει τις ακτοπλοϊκές εταιρίες στο να ρίχνουν τις υψηλές ταχύτητες των πλοίων τους λόγω των ακριβών καυσίμων, της έλλειψης ρευστότητας, αλλά και της μειωμένης κίνησης των επιβατών.
Σύμφωνα με την "Καθημερινή της Κυριακής", πρόκειται για στρατηγική που έχει υιοθετηθεί από τις εταιρείες και όπως είναι φυσικό προκαλεί αντιδράσεις.
Μάλιστα, πολλές από αυτές σκέφτονται να πουλήσουν τα ταχύπλοα, τύπου high speed, καθώς κρίνονται ασύμφορα. Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα οι εταιρείες υποστηρίζουν ότι η μείωση της ταχύτητας έγινε "αναγκαστικά", καθώς το υψηλό κόστος του καυσίμου, αντιπροσωπεύει το 65% του ημερήσιου λειτουργικού κόστους τους.
Από το 2009, μέχρι και τον Ιούνιο του 2012, η τιμή των καυσίμων αυξήθηκε κατά 107%, οδηγώντας σε αδιέξοδο όσες εταιρείες διαθέτουν μεγάλο αριθμό ταχυπλόων.
Κύκλοι του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), υποστηρίζουν ότι η μείωση της ταχύτητας ήταν μονόδρομος, καθώς η άλλη λύση θα ήταν να αυξηθούν οι τιμές των εισιτηρίων.
Αυτό δεν έγινε διότι η κίνηση είναι μειωμένη ήδη κατά 18% και είναι βέβαιο ότι μια νέα αύξηση θα καθιστούσε το ταξίδι απαγορευτικό για τους πολίτες.
news247

Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :