Στο τελευταίο λεπτό κρίθηκε η πολ ποζίσιον στις κατατακτήριες δοκιμές του Σάχσενρινγκ στην Γερμανία.

Στο τελευταίο λεπτό κρίθηκε η πολ ποζίσιον στις κατατακτήριες δοκιμές του Σάχσενρινγκ στην Γερμανία.


Η βροχή δυσχέρανε αρκετά την προσπάθεια των αναβατών που κλήθηκαν στο τέλος να δώσουν δραματικές μάχες για να κερδίσουν την πρώτη θέση.

Τελικός κυρίαρχος, για τέταρτη φορά εφέτος, ήταν ο Κέισι Στόνερ που αναγκάστηκε πολλές φορές να ανταπαντήσει στους χρόνους άλλων αναβατών. Χαρακτηριστικό είναι ότι στα τελευταία δέκα λεπτά που οι αναβάτες ξεχύθηκαν στην πίστα η πρώτη θέση άλλαξε χέρια πολλές φορές. Ο Στόνερ στον τελευταίο του γύρο κατάφερε να σημειώσει το 1:3.796 και να «κλέψει» στην ουσία τη πρώτη θέση από τους Σπις, Πεντρόζα και Μπραντλ. Και να φανταστεί κανείς ότι ο Αυστραλός περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής αναγκάστηκε να αλλάξει μοτοσικλέτα κατά την διάρκεια της προσπάθειάς του καθώς η RC213V αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα. Δεν το έβαλε όμως κάτω, παρέμεινε στην πίστα τα τελευταία πέντε λεπτά και βελτίωνε συνεχώς τους χρόνους του μέχρι να έρθει το 1:31.796.

Πίσω του δόθηκαν ομηρικές μάχες, με τον Σπις να είναι στο τέλος ο ταχύτερος του Πεντρόζα και να ανεβαίνει δεύτερος, αφήνοντας τον Ιταλό που κυριάρχησε χθες, τρίτο. Για κάποια στιγμή ο Αμερικανός αναβάτης της εργοστασιακής ομάδας της Yamaha έδειξε ότι είχε τα φόντα να κερδίσει την πρώτη του φετινή πολ-ποζίσιον, χωρίς ωστόσο στο τέλος να τα καταφέρει.

Τέταρτος έμεινε ο Καλ Κρούτσλοου, πραγματοποιώντας εκπληκτικούς τελευταίους γύρους. Πίσω του ο Χόρχε Λορένθο σε μία όχι και τόσο καλή εμφάνιση. Ο Ισπανός ελπίζει πλέον σε μία καλή εκκίνηση που θα τον βοηθήσει να βρεθεί κοντά στον Στόνερ και να διεκδικήσει τη νίκη.

Εκπληξη των κατατακτήριων δοκιμών ήταν ο Στέφαν Μπραντλ. Ο Γερμανός πιλότος και «ρούκι» της μεγάλης κατηγορίας ήταν εντυπωσιακός στο τέλος και προσπάθησε μπροστά στους συμπατριώτες του να πάρει την πρώτη του πολ ποζίσιον στο MotoGP. Για αρκετή ώρα είχε την πρώτη θέση, έδωσε πραγματική μάχη με τους εργοστασιακούς αναβάτες, αλλά στο τέλος ήταν άτυχος και έμεινε τελικά έκτος.

Ιδιαίτερα δυναμικός στο βρεγμένο ήταν και ο Νίκι Χέιντεν με την Ducati. Η Ιταλική μοτοσικλέτα είναι γνωστό ότι έχει καλύτερη απόδοση σε τέτοιες καιρικές συνθήκες με τον Αμερικανό να συγκαταλέγεται μεταξύ των πρωταγωνιστών της διαδικασίας, ανεβαίνοντας μάλιστα και στην κορυφή για κάποια λεπτά. Οι αλλεπάλληλες αλλαγές της πρώτης θέσης όμως στο τελευταίο λεπτό τον άφησαν λίγο πίσω.

Ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο ήταν όγδοος με τον Ιταλό να δείχνει εκτός κλίματος ενώ ο Βαλεντίνο Ρόσι έμεινε ένατος, παρά το γεγονός ότι η μοτοσικλέτα του αποδίδει καλύτερα στο βρεγμένο.

Πολύ καλή εμφάνιση για τον Αλειξ Εσπαργκάρο με την Aprilia της Power Electronics Aspar, ο οποίος μπήκε στην πρώτη δεκάδα, όντας πρώτος στις CRT και ξεπερνώντας άλλες πρωτότυπες μοτοσικλέτες.

Ο Αλβάρο Μπαουτίστα ήταν ενδέκατος, αλλά θα εκκινήσει τελευταίος λόγω της τιμωρίας του για το ατύχημα με τον Λορένθο στο Ολλανδικό GP. Ακολούθησε ο Χέκτορ Μπαρμπερά, ο οποίος είχε μία άσχημη πτώση στην... ύπουλη στροφή 12 της πίστας χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί. Θύμα της στροφής αυτής ήταν και ο Μισέλ Πίρο, ο οποίος επέστρεψε στις κατατακτήριες.

Ο αγώνας αύριο θα διεξαχθεί στις 14:00 και αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :