Την απόφασή του να μην συνεχίσει την καριέρα του στον Παναθηναϊκό ανακοίνωσε ο διεθνής μέσος Γιώργος Καραγκούνης μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό «NovaΣΠΟΡ».

Την απόφασή του να μην συνεχίσει την καριέρα του στον Παναθηναϊκό ανακοίνωσε ο διεθνής μέσος Γιώργος Καραγκούνης μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό «NovaΣΠΟΡ».

«Τώρα που η ομάδα νίκησε την Μάδεργουελ και επειδή μετά τη νίκη έχει επιτευχθεί ο στόχος της πρόκρισης, είναι η ώρα να μάθει ο κόσμος ότι δεν θα συνεχίσω την καριέρα μου στον Παναθηναϊκό. Τα περιθώρια εξαντλήθηκαν. Τίμησα το συμβόλαιο μου μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο. Δεν έγινε συζήτηση επί της ουσίας για την παραμονή μου. Σεβαστές αλλά μη αποδεκτές από μένα οι αποφάσεις του Φερέιρα», δήλωσε συγκεκριμένα και πρόσθεσε ότι «σίγουρα ο ενδεδειγμένος τρόπος να πω το αντίο μου στον Παναθηναϊκό δεν θα ήταν μέσα από ένα χαρτί. Είχα αποφασίσει πριν από το παιχνίδι με την Μάδεργουελ ότι δεν θα συνεχίσω στον Παναθηναϊκό ωστόσο περίμενα να περάσει».

«Ένιωσα μεγάλη αγάπη από τον κόσμο του Παναθηναϊκού. Όλα αυτά τα χρόνια. Εγώ από την πλευρά μου εξάντλησα όλα τα περιθώρια για να συμβεί αυτό. Δέχτηκα πιέσεις και από ανθρώπους που έχουν αγωνιστεί στον Παναθηναϊκό και έχουν γράψει τη δική τους ιστορία. Όλα τα καλά κάποτε τελειώνουν. Ήθελα να τελειώσω την καριέρα μου στον Παναθηναϊκό μέσα στο γήπεδο. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες τις διοικήσεις στον Παναθηναϊκό. Σε όλους τους συμπαίκτες μου όλα αυτά τα χρόνια. Σε όλους τους ανθρώπους στην Παιανία γιατί έχουμε περάσει πάρα πολλές ώρες μαζί τους. Σίγουρα έχω ξεχάσει πολλούς και ζητάω συγγνώμη» πρόσθεσε ο 35χρονος άσσος.

Μετά τη δήλωση του ποδοσφαιριστή η ΠΑΕ Παναθηναϊκός εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:

«Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ μετά την ραδιοφωνική συνέντευξη του Γιώργου Καραγκούνη έχει την υποχρέωση να παραθέσει τα γεγονότα όπως ακριβώς συνέβησαν. Συνεπώς διευκρινίζεται ότι:

1. Ουδέποτε διεκόπη η επικοινωνία μεταξύ της ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ και του Γιώργου Καραγκούνη.

2. Έγιναν τρεις συζητήσεις μεταξύ του τεχνικού συμβούλου κ.Κώστα Ελευθεράκη και του ποδοσφαιριστή.

3. Εκκρεμούσε και εξακολουθεί να εκκρεμεί μια ακόμα, για να διευκρινιστούν ζητήματα αγωνιστικά και οικονομικά, τα οποία ετέθησαν προς συζήτηση απο τον ποδοσφαιριστή.

4. Παρά την επιλογή μονομερούς δημόσιας τοποθέτησης από την πλευρά του Γιώργου Καραγκούνη, ο Παναθηναϊκός είναι ανοιχτός σ’ αυτή την επικοινωνία».

Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :