Τελικά ή πάνε να μας τρελάνουν ή προσπαθούν να μας πείσουν ότι είμαστε πλούσιοι ως λαός και ως χώρα. Διότι δεν εξηγείται διαφορετικά όλο αυτό το πανηγύρι που έχει στηθεί με τη κατασκευή δύο (2), ναι καλά διαβάσατε, 2 αυτοκινητοδρομίων ικανών να φιλοξενήσουν αγώνες της formula 1, την ίδια ώρα που λόγω αδυναμίας έκλεισαν πίστες σε Τουρκία και Γερμανία

Τελικά ή πάνε να μας τρελάνουν ή προσπαθούν να μας πείσουν ότι είμαστε πλούσιοι ως λαός και ως χώρα.
Διότι δεν εξηγείται διαφορετικά όλο αυτό το πανηγύρι που έχει στηθεί με τη κατασκευή δύο (2), ναι καλά διαβάσατε, 2 αυτοκινητοδρομίων ικανών να φιλοξενήσουν αγώνες της formula 1, την ίδια ώρα που λόγω αδυναμίας έκλεισαν πίστες σε Τουρκία και Γερμανία

Η περίπτωση της Πάτρας
Σύμφωνα με δημοσίευμα των Νέων η υπουργική απόφαση λήφθηκε για την ένταξη της επένδυσης στον αναπτυξιακό νόμο και πλέον αυτό που μένει για να ακουστούν οι κινητήρες των Φεράρι και Μακλάρεν, είναι η έγκριση από τη Βουλή. Η επένδυση θα φτάσει τα 94,6 εκατομμύρια ευρώ και η υλοποίησή της θα φέρει 497 νέες θέσεις εργασίας, σύμφωνα με το σχέδιο που έχει καταθέσει η εταιρεία Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας ΑΕ. Η πίστα αγώνων πρόκειται να κατασκευαστεί στην τοποθεσία Ρέντες του δημοτικού διαμερίσματος Χαλανδρίτσας του Δήμου Φαρών και το έργο θα ολοκληρωθεί σε 36 μήνες στον Νομό Αχαΐας.
Στη μελέτη προβλέπεται η δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών όπου θα μπορούν να γίνουν αγώνες F1, αγώνες μοτοσικλέτας κ.ά.. Πάντως οι επενδυτές έχουν υπολογίσει καλού κακού τα έσοδα που θα κάνουν το έργο βιώσιμο ακόμα και στην περίπτωση που δεν καταφέρουν να πάρουν τη διοργάνωση Γκραν Πρι της Φόρμουλα 1.
Το project Δραπετσώνα
Και ενώ η Πάτρα πήρε το «πράσινο φως» σύμφωνα με τα Νέα, είχε προηγηθεί στις αρχές Σεπτεμβρίου, συνάντηση του υφυπουργού Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Νότη Μηταράκη, με τον δήμαρχο Κερατσινίου-Δραπετσώνας Λουκά Τζανή, τον εκπρόσωπο της ΕΛΠΑ και μέλος του Παγκοσμίου Συμβουλίου της FIA Βασίλη Δεσποτόπουλο και τον αρχιτέκτονα και εκπρόσωπο του Φορέα «DIELPISFORMULA1» Αθ. Παπαθεοδώρου, κατά τη διάρκεια της οποίας ενημερώθηκε αναλυτικά για τις προσπάθειες που καταβάλλονται με στόχο την πραγματοποίηση του project.
Ο κ. Μηταράκης σημείωσε ότι σ' αυτή την κρίσιμη συγκυρία για τη χώρα, η κυβέρνηση στηρίζει ένα άκρως αναπτυξιακό σχέδιο που θα πραγματοποιηθεί με ιδιωτικά κεφάλαια, θα συμβάλει στην ανάπλαση της ευρύτερης περιοχής, θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και θα προβάλλει θετικά τη χώρα μας.
Τόνισε επίσης με έμφαση, ότι το υπουργείο Ανάπτυξης είναι αρωγός στην προσπάθεια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και των εμπλεκομένων φορέων και θα αναμένει τη συγκρότηση φορέα υλοποίησης του έργου προκειμένου να το εντάξει στις στρατηγικές επενδύσεις (Fast Track
Τα Μέγαρα
Αν λάβουμε υπόψη και τις προθέσεις του κ. Γρ. Σταμούλη του επικεφαλής της «Ένωσης Πολιτών» ο οποίος φέρνει ξανά στο προσκήνιο τη δημιουργία της πίστας Formula 1 στα Μέγαρα, τότε πάμε και για Τρίτη πίστα.

Ε ρε γλέντια…

πηγη

Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :