Δείχνει να γλιστρά όμως βρίσκεται κάτω από τον απόλυτο έλεγχο του οδηγού. Πρόκειται για τη διαδικασία πλασαρίσματος της μοτοσυκλέτας στην είσοδο της στροφής, που ανέδειξε και έκανε δημοφιλείς τις μοτοσυκλέτες supermoto.
Παρότι ο θεσμός μετά από μια μεγάλη έξαρση δημοτικότητας -και στην Ελλάδα- βρίσκεται πλέον σε κάμψη, το θέαμα και η δεξιότητα των οδηγών παραμένουν και δεν αμφισβητούνται.
Η τεχνική εφαρμόζεται στην είσοδο σχετικά κλειστών στροφών που απαιτούν έντονη επιβράδυνση, έπονται δηλαδή σημείων όπου αναπτύσσεται μεγάλη ταχύτητα. Κατά το φρενάρισμα ο οδηγός πέρα από το πάτημα των φρένων, κατεβάζει ταυτόχρονα και σχέσεις στο κιβώτιο, ώστε να έχει τον κινητήρα «ζωντανό» στην κλειστή, αργή στροφή που ακολουθεί.
Σχολιάστε :