Οι ηθοποιοί επειδή εκφράζουν, υποτίθεται, την κοινωνία, τους χαρακτήρες των ανθρώπων, πρέπει να είναι πιο κοντά στον κόσμο και στην καθημερινότητά του.

Οι ηθοποιοί επειδή εκφράζουν, υποτίθεται, την κοινωνία, τους χαρακτήρες των ανθρώπων, πρέπει να είναι πιο κοντά στον κόσμο και στην καθημερινότητά του.

Εγώ το έχω ζήσει το πεζοδρόμιο. Έκανα πολύ μικρός οικογένεια και αναγκάστηκα να κάνω πολλές δουλειές. Έκανα 15 χρόνια εμπόριο ...χρυσαφικών-χονδρική πώληση-, γύρισα όλη την Ελλάδα. Έκανα σουπερμάρκετ στη Ζάκυνθο, την ξέρω την πιάτσα. Τα 2 τελευταία χρόνια, τα δύσκολα, μετά από μία επιτυχία που είχαμε με τους «Βρικόλακες» του Ίψεν, στο ΔΗΠΕΘΕ Βόλου, δούλεψα σε ταξί» εξομολογήθηκε σε συνέντευξή του στο περιοδικό ΛΟΙΠΟΝ, ο ηθοποιός Γιώργος Χαλεπλής.

Όσο για τους λόγους που τον οδήγησαν να γίνει ταξιτζής, ο γνωστός ηθοποιός λέει «Από που θα ζήσω; Αφού δεν υπήρχε δουλειά. Έπρεπε να πληρώσω το δάνειο του σπιτιού μου, έπρεπε να βοηθήσω κάποια στιγμή τα παιδιά μου, που είχαν μείνει χωρίς δουλειά… Κι έτσι έπιασα να δουλέψω σε ταξί.

Αυτό, ωστόσο, που τον ικανοποίησε ήταν ότι ο κόσμος τον θυμόταν. «Σε μια εποχή που με είχαν ξεχάσει οι συνάδελφοι, οι σκηνοθέτες, με θυμόταν ο κόσμος και δεν το πίστευα. Αυτό μου έκανε φοβερή εντύπωση» κατέληξε.
πηγη

Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :