Η Ισπανίδα δοκιμαστής της Marussia που έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου της σε δοκιμές σε ευθεία, στο αεροδρόμιο του Duxford, προσέκρουσε στο πίσω μέρος ενός φορτηγού της ομάδας.

Η Maria de Villota έδωσε την πρώτη της συνέντευξη μετά το ατύχημά της.

Η Ισπανίδα δοκιμαστής της Marussia που έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου της σε δοκιμές σε ευθεία, στο αεροδρόμιο του Duxford, προσέκρουσε στο πίσω μέρος ενός φορτηγού της ομάδας.

Η Villota έχασε το ένα της μάτι κατά τη σύγκρουση. Η Ισπανίδα που απέφυγε τα χειρότερα, δηλώνει στο Ισπανικό περιοδικό Hola, πως θυμάται τα πάντα από την άτυχη στιγμή.

'' Θυμάμαι τα πάντα. Ακόμα και τη στιγμή της σύγκρουσης.

Όταν ξύπνησα, ήταν όλοι γύρω μου και δεν γνώριζαν αν ήμουν έτοιμη να μιλήσω ή αν επρόκειτο να μιλήσω. Ξεκίνησα να μιλάω στα Αγγλικά διότι νόμιζα πως βρισκόμουν σε κάποιο ''τσεκ απ'' της FIA και η νοσοκόμα ήταν μία εκπαιδευτής.

Τότε ο πατέρας μου είπε – Σε παρακαλώ Μαρία, μίλα Ισπανικά γιατί η μητέρα σου χάνει τα μισά απ' όσα λες – και τότε συνειδητοποίησα τα πάντα, τι είχε συμβεί, που ήμουν και γιατί. '' δήλωσε η Villota.

Ένα ατύχημα που προφανώς την έχει αλλάξει τη ζωή και τον τρόπο που την αντιμετωπίζει πλέον.

'' Αυτό το ατύχημα μου έδωσε μία νέα προοπτική για τη ζωή, για τα πράγματα που έχουν αξία. Μου έχει διδάξει ότι για να πετύχεις ότι θέλεις, πρέπει να εκπαιδεύτεις για θυσίες μέσω αυτής της προσπάθειας.

Τώρα, έχω μόνο ένα μάτι. Ίσως να αντιλαμβάνομαι περισσότερα πράγματα απ' ότι πριν. Πριν από αυτό, η ζωή μου ήταν ένας αγώνας ενάντια στο ρολόι και τώρα βλέπω πως πρέπει να σταματήσω και να εκτιμήσω τα πράγματα με διαφορετικό τρόπο. ''
http://www.f1grip.gr

Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :