Ξεφτίλες..το μόνο που ζητάω εδώ και τρία χρόνια και θα συνεχίσω να ζητάω είναι την τιμωρία σας για ότι κάνατε στο λαό της πατρίδας μου..

‎''Από την άλλη εβδομάδα τρώμε και πίνουμε δωρεάν αν δεν μας φέρουν απόδειξη''

Η δοκιμασμένη συνταγή.. ''Κράμερ εναντίον Κράμερ''

Ξεφτίλες..το μόνο που ζητάω εδώ και τρία χρόνια και θα συνεχίσω να ζητάω είναι την τιμωρία σας για ότι κάνατε στο λαό της πατρίδας μου..

Απόδειξη ΟΧΙ ρε καθάρματα δεν θα ζητήσω όπως ΔΕΝ θα πληρώσω διόδια όπως ΔΕΝ θα πληρώσω χαράτσια κι όπως ΔΕΝ θα κάνω φορολογική δήλωση..έτσι ΔΕΝ θα ζητήσω από κανέναν κακομοίρη και ρημαγμένο επαγγελματία απόδειξη..
Θα τον πληρώσω τον συνάνθρωπό μου και θα φύγω!

ΟΣΟ ΕΧΩ ΚΑΤΟΧΗ και τα λεφτά μου από φόρους-διόδια-χαράτσια..πάνε σε ειδικούς λογαριασμούς..
ΟΧΙ δεν θα πληρώνω τίποτα και δεν θα ζητάω αποδείξεις!!

ΟΧΙ στο θάνατο του εμποράκου!
ΟΧΙ στο θάνατο του Έλληνα!
ΝΑΙ στην τιμωρία των προδοτών!

ΚΑΙΤΗ ΠΕΤΡΑΚΗ

Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :