«Με οργή και αγανάκτηση διαψεύδω με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τα απίστευτα ψεύδη και τις κακοήθειες κυριακάτικης εφημερίδας ότι δήθεν πέρασαν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ από λογαριασμό τάχα της συζύγου μου. Η εργολαβία λάσπης και χυδαιότητας εναντίον μου και σε βάρος της συζύγου μου συνεχίζεται. Θα απαντήσω στους συκοφάντες μου με όλα τα μέσα που έχω στη διάθεσή μου».

Αυτή είναι η απάντηση του πρώην υπουργού των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ, Γιάννου Παπαντωνίου στο πρωτοσέλιδο του Πρώτου Θέματος για τη σύζυγό του, τον κουμπάρο και τα 40 εκατομμύρια. Πληροφορίες αναφέρουν πως ο άλλοτε ισχυρός άνδρας του ΠΑΣΟΚ έχει χάσει τον ύπνο του από τις αποκαλύψεις των τελευταίων εβδομάδων. Ο μεγαλύτερός του φόβος; Μη γίνει κολλητός με τον... Άκη.

Παράλληλα, σύμφωνα με άλλη κυριακάτικη εφημερίδα, την «Real News», η εισαγγελία ερευνά τη νομιμότητα των συμβάσεων για τον εκσυγχρονισμό 6 φρεγατών το 2003, την αγορά αρμάτων μάχης τύπου Leopard, την αγορά 12 ελικοπτέρων Απάτσι και την προμήθεια συστημάτων ηλεκτρονικού πολέμου. Η εισαγγελία ανακρίνει επίσης τα μη πολιτικά πρόσωπα και για άλλες δύο υποθέσεις, τον εκσυγχρονισμό των γερμανικών υποβρυχίων στον οποίο εμπλέκεται ο Ακης Τσοχατζόπουλος και το σύστημα αυτοπροστασίας των 60 F16, ενώ οι δικογραφίες για τα πολιτικά πρόσωπα έχουν ήδη αποσταλεί στη Βουλή.
ΠΗΓΗ

Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :