Αλόγιστα έξοδα που εγείρουν πλήθος ερωτημάτων, χωρίς καμία προσπάθεια εξοικονόμησης πόρων εκεί που είναι πραγματικά δυνατή, κάνει το υπουργείο Παιδείας.

Αλόγιστα έξοδα που εγείρουν πλήθος ερωτημάτων, χωρίς καμία προσπάθεια εξοικονόμησης πόρων εκεί που είναι πραγματικά δυνατή, κάνει το υπουργείο Παιδείας.

Οπως καταγγέλλουν καθηγητές πληροφορικής με γραπτή τους ανακοίνωση, οι επιλογές του υπουργείου όσον αφορά στην προμήθεια 1.138 "κινητών εργαστηρίων πληροφορικής" για κάποια δημοτικά σχολεία, καθώς και άλλων 1760 για όλα τα γυμνάσια, συνολικού προϋπολογισμού περίπου 21,5 εκατ. ευρώ, "δημιουργούν πολλά ερωτηματικά, όσον αφορά το κόστος, την επιστημονική/τεχνολογική σκοπιμότητα των συγκεκριμένων τεχνικών προδιαγραφών, αλλά και τη λειτουργικότητα και αποδοτικότητά τους στην εκπαιδευτική διαδικασία".

Οπως εξηγούν οι εκπαιδευτικοί, η επιλογή να αγοραστούν φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές και όχι επιτραπέζιοι έχει ιδιαίτερα υψηλό κόστος, ενώ το όφελος για την εκπαιδευτική διαδικασία δεν είναι αντιστοίχως υψηλό.

Οπως επισημαίνουν, αν το υπουργείο επέλεγε να διαθέσει τα ίδια χρήματα για να προμηθευτεί επιτραπέζιους υπολογιστές,θα μπορούσε να αγοράσει "πάνω από τους διπλάσιους υπολογιστές, με καλύτερα μάλιστα χαρακτηριστικά, δημιουργώντας τις απαραίτητες υποδομές σε πολλύ περισσότερα σχολεία, τα οποία τις έχουν ανάγκη".



Πηγή: 6 μέρες

Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :