Έφυγε από το Πασόκ γιατί ψήφισε παρών στο πρώτο μνημόνιο, και πήγε στην Δημαρ, όπου υπερψηφίζει όλα τα μνημόνια, τους προυπολογισμούς και τις αποκρατικοποιήσεις! Αυτός είναι ο Β.Οικονόμου…. είδατε τι κάνει η προοπτική μάσας;Οδυσσέας Βουδούρης… ψήφισε το πρώτο μνημόνιο, καταψήφισε το δεύτερο, έφυγε από το Πασόκ πήγε στην Δημάρ που προεκλογικά υποσχόταν ότι δεν θα συνεργαστεί με το ΠΑΣΟΚ δεν θα πάρει νέα μέτρα, δεν θα συμφωνήσει σε περαιτέρω περικοπές, και πριν λίγες μέρες εξέφρασε την άποψη του, οτι πρόκειται να υπερψηφίσει την πρόταση του Σύριζα για παραπομπή Βενιζέλου – Παπακωνσταντίνου….. Τι το ήθελες αυτό ρε Οδυσσέα; Πείραξες τον κολλητό του Μπαρμπαφώτη;; Τελείωσες…. Είναι πλέον παρελθόν από την Δημαρ οι Βουδούρης – Μουτσινάς. Τραγική ειρωνεία; Αλήθεια; Πόσο αμόρφωτος πρέπει να είσαι για να ψηφίζεις ΔΗΜΑΡ;
πηγη

Σχολιάστε :