Με το μπόι... τα μετράνε στο σταθμό Αιγινίου τα οχήματα που περνούν, με αποτέλεσμα να υπάρχουν αναντιστοιχίες στο αντίτιμο που καλούνται οι οδηγοί να πληρώσουν σε αυτόν τον σταθμό και τον επόμενο των Μαλγάρων όπου, ως είθισται, τα επαγγελματικά οχήματα πληρώνουν ανάλογα με το βάρος που μπορούν να κουβαλήσουν.
Το γεγονός μας επεσήμανε επαγγελματίας από το Δίον, που πηγαίνοντας προς Θεσσαλονίκη πλήρωσε 5,6 ευρώ στα διόδια Αιγινίου και 1,2 ευρώ σε αυτά των Μαλγάρων. Όπως σημείωσε μάλιστα, η περίπτωση του έγινε και αντικείμενο πειράγματος στο δεύτερο σταθμό διοδίων, καθώς δεν άντεχε σε σοβαρή ανάλυση μάλλον.
Το βάρος ενός αυτοκινήτου, είναι αυτό που λαμβάνεται υπόψη όχι μόνο στα διόδια των Μαλγάρων, αλλά και από τον ΚΟΚ σε ότι αφορά τη νομιμότητα του δρομολογίου. Τι μπορεί να απαντήσει κάποιος στο ερώτημα, γιατί να χρεώνεται το επιπλέον ύψος, που βάσει του νόμου ο οδηγός οφείλει να μην χρησιμοποιήσει στο σημείο που θα μπορούσε να θεωρηθεί υπέρβαρος;
Η εξωφρενική αύξηση στην τιμή από τον ένα σταθμό στον άλλο δεν ερμηνεύεται εύκολα, έχει όμως άμεσο αντίκτυπο στην τσέπη του κάθε επαγγελματία. Περιπτώσεις σαν και αυτή θα πρέπει να κυκλοφορούν υπέρβαροι και βάλε, μήπως και καταφέρουν να ισοφαρίσουν το επιπλέον κόστος των διοδίων, με το όποιο όφελος έχουν από την πώληση των εμπορευμάτων που μεταφέρουν.
Βεβαίως, το ζήτημα των εμπορευματικών μεταφορών και πως επηρεάζονται από το κόστος των διοδίων είναι πολύ μεγάλο και μάλλον κανείς δεν έχει αντιληφθεί τις πλήρεις διαστάσεις του. Ήδη οδηγοί φορτηγών παρακάμπτουν και τα διόδια Αιγινίου, επιβαρύνοντας την κυκλοφορία στο επαρχιακό δίκτυο της περιοχής.
Όσο για το τι έχει να γίνει μόλις το επιπλέον κόστος αρχίσει να μετακυλίεται στις τιμές των μεταφερόμενων προϊόντων, κανείς καταναλωτής δεν θέλει να το σκέφτεται. Δεν θα το αποφύγουμε ωστόσο και τότε να δούμε ποιες και τι είδους αντιδράσεις θα υπάρξουν.
ΠΗΓΗ
ΠΗΓΗ
Σχολιάστε :