Tο Facebook αναμένεται να παρουσιάσει σήμερα, στο αρχηγείο του Μένλο Πάρκ της Καλιφόρνια, τον ανασχεδιασμό της πρώτης σελίδας που βλέπει ο κάθε χρήστης όταν συνδέεται: το News Feed.
Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, ο στόχος είναι διπλός. Η ανανέωση του ενδιαφέροντος των χρηστών και η προσέλκυση ακόμα περισσότερων διαφημίσεων. Ο ανασχεδιασμός θα βασιστεί στις κυρίαρχες τάσεις του Ίντερνετ: μεγαλύτερες φωτογραφίες, περισσότερα βίντεο και «πιό ενδιαφέρουσες διαφημίσεις».
Δεν είναι η πρώτη φορά που το Facebook ανασχεδιάζει το News Feed. Είναι όμως η πρώτη φορά που αντιμετωπίζει την «βαρεμάρα» των χρηστών του. Σύμφωνα με ρεπορτάζ των New York Times, πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι το 61% των χρηστών έχει διακόψει τις σχέσεις του με το FB για χρονικά διαστήματα που φτάνουν μέχρι και μήνες ολόκληρους, ενώ ένα 20% πήρε οριστικό «διαζύγιο». Και η εξήγηση την οποία έδωσαν; «Βαρεμάρα».
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Σχολιάστε :