Σύμφωνα με το Facebook, η ομάδα του έχει δημιουργήσει έναν ειδικό αλγόριθμο τεχνητής νοημοσύνης που σε συνεργασία με τις αναφορές των χρηστών, κάνει έλεγχο σε εκατοντάδες χιλιάδες ιστοσελίδες που ανεβάζουν το υλικό τους στην πλατφόρμα του με σκοπό να εντοπιστούν όλες όσες δεν ανεβάζουν “καλό” περιεχόμενο.
Φυσικά το Facebook δεν σκοπεύει να μείνει μόνο στην μείωση των εμφανίσεων στο News Feed, αλλά θα σταματήσει και την μετατροπή των “κακών” αναρτήσεων αυτών των ιστοσελίδων σε διαφημίσεις.
Το νέο μέτρο του Facebook θα ξεκινήσει σταδιακά σε όλες τις εκδόσεις και εφαρμογές του του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου και μέσα στις επόμενες εβδομάδες αναμένεται να δούμε πολλές ποιοτικές αλλαγές στο News Feed μας.
Σχολιάστε :