Νούμερα που ζαλίζουν σε εποχές όχι απλά λιτότητας, αλλά μαρασμού και ανέχειας!

Νούμερα που ζαλίζουν σε εποχές όχι απλά λιτότητας, αλλά μαρασμού και ανέχειας!

«Εγώ είμαι βουλευτής. Η ονομαστική αξία του μισθού μου είναι 7.000 ευρώ. Στην τράπεζα μπαίνουν 4.400, δίνουμε χρήματα στο κόμμα και φτάνουμε στις 3.000 ευρώ, η υπόλοιπη φορολογία είναι άλλο ένα χιλιάρικο, πας στα 2.000 ευρώ. Αν σκεφτείτε και τις υποχρεώσεις των βουλευτών, διότι αντιλαμβάνεστε ότι όταν μια τοπική μου οργάνωση δεν έχει να πληρώσει το ενοίκιο εγώ θα συνεισφέρω και το απαιτούν κιόλας, όταν θα πάω σε μια εκδήλωση θα πάρω και λαχνούς, θα πληρώσω και το εισιτήριό μου, γενικά υπάρχει μια κοινωνική δράση λόγω της δραστηριότητάς μας. Άρα γίνεται πολύς ντόρος ειλικρινά χωρίς λόγο»

Αυτά τα είπε βουλευτής... δεν έχει σημασία ποιου κόμματος γιατί πολύ απλά, όλοι πάνω κάτω έτσι  σκέφτονται και πράττουν...

Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :