
Με έκπληξη παρακολούθησα την νέα κατάπτυστη διαφήμιση των Goody’s, με τίτλο «Έμπαινες;». Χρησιμοποιώντας μια έκφραση που στην νεολαιίστικη καθομιλουμένη είναι ερώτηση για το αν υπάρχει –χυδαίο- σεξουαλικό ενδιαφέρον και απευθυνόμενη σε εφήβους και παιδιά, η συγκεκριμένη διαφήμιση αποτελεί την πεμπτουσία του αριστερόστροφου πολιτιστικού μαρξισμού.
Προβάλλει σύμβολα των ομοφυλοφίλων δικαιωματιστών (ουράνιο τόξο), «γκέη» «βαρβάτους» συμμορίτες, λεσβίες ακτιβίστριες, τις αποκαλούμενες «φεμιναζίστριες», που με ρόπαλα απειλούν προσωπική ιδιοκτησία και αποδίδουν με αυτοδικία την «ακαριαία δικαιοσύνη» τους, πολυπολιτισμικές εικόνες όπου όλες οι φυλές του κόσμου επιτίθενται κατά της εθνικής ταυτότητας σ’ ένα πανηγυράκι «πανσεξουαλισμού».
Προφανώς, η Goody’s, μια Ελληνική εταιρεία, που ξεκίνησε από την πρωτεύουσα της Μακεδονίας μας, τη Θεσσαλονίκη, ακολουθεί με υπερβάλλοντα ζήλο το γαϊτανάκι της προαγωγής στρεβλών προτύπων προς τη νεολαία μας, όπως αυτά προβάλλονται από τη σύγχρονη θολοκουλτούρα, στην προσπάθεια να προκαλέσει και να προσελκύσει τους νέους ως πελάτες. Κι αυτό, λες και η εικόνα που αναδεικνύει είναι το ιδεατό ή αντιπροσωπευτικό για κάθε νέο Έλληνα.
Η συγκεκριμένη διαφήμιση βάλλει λυσσαλέα κατά των χρηστών ελληνικών ηθών, προβάλλει τη χυδαία εικόνα μιας ανώμαλης υπερ-σεξουαλικότητας και παίζει το παιχνίδι του πολιτιστικού μαρξισμού. Είναι δε αμφίβολο, εάν στοχεύει απλά στην προώθηση των προϊόντων της εταιρείας, πράγμα καθ’ όλα θεμιτό και όχι στο να προπαγανδίσει το «lifestyle» που προβάλλει.
Η προβολή της διαφήμισης αυτής θέτει ερωτήματα για το πώς εγκρίθηκε από το ελεγκτικό θεσμικό πλαίσιο της πολιτείας, καθώς είναι ανήθικη και προκλητική. Ελπίζω η εταιρία Goody’s, να θυμηθεί τις ελληνικές ρίζες της και να αποσύρει το συγκεκριμένο περιεχόμενο, ζητώντας παράλληλα μια ειλικρινή συγγνώμη από το ελληνικό καταναλωτικό κοινό, που την κράτησε τόσες δεκαετίες ζωντανή, απέναντι στον διεθνή ανταγωνισμό.
Σχολιάστε :