Πριν από μερικές μέρες εντόπισε σε κουφάλα δέντρου μια τσάντα με κοσμήματα αξίας...

Πριν από μερικές μέρες εντόπισε σε κουφάλα δέντρου μια τσάντα με κοσμήματα αξίας...
5 - 6.000 ευρώ, ωστόσο δεν σκέφτηκε ούτε στιγμή να κρατήσει αυτό τον μικρό θησαυρό - όπως λέει η ίδια - και τον παρέδωσε εκεί που ανήκε, χωρίς ωστόσο να λάβει ούτε ένα ευχαριστώ...

Ο λόγος για την 31χρονη Ευαγγελία Μανώλη, η οποία μετά από πολύμηνη ανεργία προσελήφθη στις 9 Ιουλίου ως εποχική στο τμήμα καθαριότητας του δήμου, με μισθό 500 ευρώ το μήνα.

Όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του "Έθνους", λίγες ημέρες μετά - και εν ώρα δουλειάς - βρήκε έναν μικρό θησαυρό από κοσμήματα σε νάιλον τσάντα, ενώ λίγο πιο μακριά ήταν πεταμένες οι προθήκες τους.

Η νεαρή καθαρίστρια αμέσως πήγε στο αστυνομικό τμήμα του νησιού όπου και τα παρέδωσε.

"Όχι, δεν σκέφτηκα ούτε για κλάσμα του δευτερολέπτου να κρατήσω αυτά τα κοσμήματα. Δεν με ενδιέφερε αν ανήκουν σε πλούσιο ή φτωχό, σε κάποιον που θα του έλειπαν ή όχι, αυτό που με ενδιέφερε ήταν ότι δεν ήταν δικά μου και έπρεπε να επιστραφούν. Μου 'έκαιγαν' τα χέρια και γι' αυτό η επόμενη κίνησή μου ήταν να τα πάω στην αστυνομία" λέει στο "Έθνος" η κ. Μανώλη, μητέρα δύο παιδιών 6 και 12 ετών.

Και προσθέτει: "Όχι ότι δεν έχω ανάγκη τα χρήματα. Τα έχω και με το παραπάνω καθώς από τον περασμένο Σεπτέμβρη δεν εργαζόμουν και συντηρούμαστε μόνο με τον μισθό του συζύγου μου και μόλις στις 9 Ιουλίου ξεκίνησα να δουλεύω πάλι, αλλά προτιμώ να μεγαλώνω τα παιδιά μου με αξίες και αρχές. Δεν θα μπορούσα να τα δω στα μάτια αν τα κρατούσα. Δεν μετάνιωσα και ούτε πρόκειται να αλλάξω γνώμη και στο μέλλον για το ότι συνέβαλα τα κοσμήματα αυτά να επιστρέψουν εκεί όπου ανήκουν".

"Έχω καθαρή συνείδηση"

"Όλοι, το 80% γνωστών και φίλων, μου έλεγαν βλακεία σου που τα παρέδωσες μέσα σε αυτή την οικονομική κρίση, αλλά εσύ δεν είσαι άνθρωπος που θα κρατούσες ξένα πράγματα και αυτό με κάνει διπλά υπερήφανη" τονίζει.

"Αλλά και ο άνδρας μου και οι στενοί συγγενείς μου επικρότησαν την πράξη μου. Δεν θα μπορούσα να σκεφθώ κάτι διαφορετικό. Η απόφασή μου ήταν αυθόρμητη. Εγώ έχω καθαρή τη συνείδησή μου. Το μόνο που με έχει στενοχωρήσει είναι ότι ο ιδιοκτήτης του καταστήματος, από το οποίο εκλάπησαν τα κοσμήματα, δεν μου είπε ένα ευχαριστώ. Δεν περίμενα τίποτα άλλο παρά μόνο ένα ευχαριστώ", συμπληρώνει η κ. Μανώλη.

Όπως διαπιστώθηκε από την έρευνα των αστυνομικών, τα κοσμήματα ήταν τμήμα της λείας των κακοποιών από την κλοπή που είχε γίνει πριν από μερικούς μήνες στο κοσμηματοπωλείο ξενοδοχείου στο Μαστιχάρι και ξεπερνούσε τις 100.000 ευρώ.

inews.gr


Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :