Με ρωγμές στις έλικες πετάνε τα εκπαιδευτικά αεροσκάφη T-41D Mescalero, όπου εκπαιδεύονται οι νέοι Ίκαροι.

Με ρωγμές στις έλικες πετάνε τα εκπαιδευτικά αεροσκάφη T-41D Mescalero, όπου εκπαιδεύονται οι νέοι Ίκαροι. Αυτό αποκάλυψε σήμερα κατά την ανάγνωση της ημερήσιας διαταγής παράδοσης της Διοίκησης Αεροπορικής Εκπαίδευσης (ΔΑΕ) Αντιπτέραρχος (Ι) Αθανάσιος Παπανικολάου ο οποίος και παρέδωσε στον νέο  διοικητή Υποπτέραρχος (I) Κωνσταντίνος Σπυρούλιας.

Ο απερχόμενος διοικητής εκτός των αεροσκαφών T-41D μίλησε γενικότερα για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η ΔΑΕ με το πεπαλαιωμένο υλικό.

Πιο συγκεκριμένα και αναφερόμενος στα κρίσιμα  ζητήματα του κλάδου της Αεροπορικής Εκπαίδευσης ο Αντιπτέραρχος Παπανικολάου είπε:


"Με τις προσπάθειες σας, στο σύντομο αυτό διάστημα των εννέα μηνών, εκτός των άλλων, καταφέραμε:

Την μελέτη για παράταση χρήσης των αεροσκαφών Τ-2, που χρησιμοποιούνται για την επιχειρησιακή εκπαίδευση των Ικάρων ή νέων Ανθυποσμηναγών, μέχρι το έτος 2021 αντί της απόσυρσης τους το έτος 2015. Η μελέτη αυτή δίνει λύσεις για αποτελεσματικότερη και οικονομικότερη πτητική εκπαίδευση μέχρι το 2021, διαφοροποιώντας τα προγράμματα εκπαίδευσης, αλλά παρέχει επίσης τη δυνατότητα στην ΠΑ να εξετάσει σε μια δύσκολη οικονομική

1) περίοδο της χώρας την εξεύρεση της προσφορότερης λύσης για την επιχειρησιακή εκπαίδευση
των Ικάρων ή νέων Ανθυποσμηναγών. Βέβαια, η όποια καθυστέρηση από εδώ και πέρα καθιστά δύσκολη την ευόδωση αυτών των προσπαθειών.

2) Με αφορμή ατύχημα που είχαμε τον Μάρτιο 2012 (που από τύχη δεν ήταν θανατηφόρο) με αεροσκάφος Τ-41 που χρησιμοποιείται για την αρχική εκπαίδευση των πρωτοετών Ικάρων, διαπιστώσαμε ότι τα ηλικίας 43 ετών αεροσκάφη Τ-41 παρουσιάζουν σοβαρά προβλήματα ρωγμών στην περιοχή της έλικος, και μπορούν να υποστηρίζονται με ανταλλακτικά για 2 ακόμα έτη, λόγω μη παραγωγής και έλλειψης τους στην παγκόσμια αγορά. Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι το κόστος συντήρησης στην ΕΑΒ είναι τεράστιο και ασύμφορο, αφού επιθεώρηση 3000 ωρών πτήσης ενός αεροσκάφους κόστισε το ποσό των 277.000 ευρώ, ενώ το κόστος αγοράς ενός νέου εκπαιδευτικού αεροσκάφους δεν ξεπερνά τα 150.000 ευρώ.»

‘Όπως πάντως μας ενημέρωσε αρμόδια πηγή του ΓΕΑ όντως υπήρξε πρόβλημα με τις έλικες των T-41D –πρόβλημα το οποίο διαπιστώθηκε το Μάρτιο- αλλά τα αεροσκάφη σήμερα βρίσκονται στη διαδικασία αποκατάστασης του προβλήματος και όπως αναφέρθηκε τα προβλήματα στα αεροσκάφη έχουν αποκατασταθεί σχεδόν στο σύνολό τους, από το Κρατικό Εργοστάσιο Αεροσκαφών (ΚΕΑ).
 defencenet.gr .

Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :