Τώρα πλέον μπορείτε να παράγετε τα δικά σας βιοκαυσιμα (βιοντιζελ) από τα τηγανελαια (διαθέσιμα συνήθως δωρεάν στα εστιατόρια της γειτονιάς σας) με κόστος παραγωγής κάτω από € 0.20 ανά λίτρο.

Τώρα πλέον μπορείτε να παράγετε τα δικά σας βιοκαυσιμα (βιοντιζελ) από τα τηγανελαια (διαθέσιμα συνήθως δωρεάν στα εστιατόρια της γειτονιάς σας) με κόστος παραγωγής κάτω από € 0.20 ανά λίτρο.

Το μόνο που έχετε να κάνετε, είναι να συλλέξετε τα τηγανέλαια από τα εστιατόρια της περιοχής σας - στις περισσότερες περιπτώσεις θα σας ευχαριστήσουν που τους απαλλάσσετε από απορρίμματα που δεν μπορούν εύκολα να ξεφορτωθούν - και να τα επεξεργαστείτε χρησιμοποιώντας ένα από τα μηχανήματα της OilConvert, προκειμένου να παράγεται έτοιμο βιοντίζελ για το αυτοκίνητο, το ταξί, το φορτηγό, το σκάφος, την κεντρική σας θέρμανση κλπ....


Το βιοντιζελ είναι μια φυσική και ανανεώσιμη, εναλλακτική λύση καυσίμων για μηχανές ντίζελ, που παράγεται από φυτικά έλαια, συνήθως καλαμποκέλαιο, σογιέλαιο ή ηλιέλαιο. Δεν περιέχει καθόλου ορυκτέλαιο, είναι μη τοξικό και βιοδιασπώμενο.

Η καύση του βιοντιζελ δεν αφήνει κατάλοιπα, πράγμα που οδηγεί σε σημαντική μείωση των ρύπων που συμβάλλουν στην αιθαλομίχλη και την παγκόσμια αύξηση της θερμοκρασίας, λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου, και εκπέμπει έως και 85% λιγότερες καρκινογόνες ουσίες. Είναι το μόνο εναλλακτικό καύσιμο που έχει εγκριθεί από το Environmental Protection Agency (EPA), έχει περάσει κάθε δοκιμασία επιπτώσεων στην υγεία του Clean Air Act και πληροί τις απαιτήσεις του California Air Resources Board (CARB). Το βιοντιζελ παράγεται με τη χρήση μια αλκοόλη, όπως είναι η μεθανόλη, και με μια χημική διαδικασία που διαχωρίζει τη γλυκερίνη και τους μεθυλεστέρες από τα λάδια. Η γλυκερίνη χρησιμοποιείται σε πολλά καθημερινά προϊόντα, συμπεριλαμβανομένου του σαπουνιού και κεριών, και είναι ιδιαίτερα εμπορεύσιμη, συνεπώς είναι πολύ λίγα τα απόβλητα της διαδικασίας.

Η παραγωγή βιοντιζελ, στην δική μας περίπτωση, μπορεί να γίνει από τα μαγειρικά έλαια που απορρίπτουν τα εστιατόρια.

Το βιοντιζελ έχει δοκιμαστεί αυστηρά και ανεξάρτητα, σχεδόν σε κάθε τύπο κινητήρα ντίζελ και από μια σειρά οργανισμών - εταιριών σε εργαστήρια και στην πράξη. Το Εθνικό Συμβούλιο Βιοντιζελ (National Biodiesel Board) αναφέρει ότι οι δοκιμές συνδυάζουν πάνω από 50 εκατομμύρια χιλιόμετρα οδικής συμπεριφοράς συν έντονη γεωργική, κατασκευαστική και ναυτιλιακή χρήση. Η απόδοση συγκρίνεται σε όλους τους τομείς με αυτή του πετρελαίου, από την ιπποδύναμη έως την κατανάλωση και από τη ρυμούλκηση έως και την ανάσυρση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στη καθαρή του μορφή ή να συνδυαστεί με καύσιμα πετρελαίου. Το πιο κοινό μίγμα είναι 20/80, γνωστό ως "B20", με 20% βιοντιζελ και 80% πετρέλαιο.

Το βιοντιζελ μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιοδήποτε μηχάνημα diesel εσωτερικής καύσης με καμία ή ελάχιστες τροποποιήσεις. Η κύρια επίδρασή του είναι η εξαιρετική λίπανση, η οποία λειτουργεί σαν ένας διαλύτης που καθαρίζει τη μηχανή. Εάν η μηχανή λειτουργούσε προηγουμένως με συμβατικό diesel, είναι πιθανόν να χρειαστεί η αλλαγή των φίλτρων καυσίμου έως ότου να απομακρυνθούν τα υπολείμματα που αφήνει το πετρελαίο (δεν χρειάζεται να πεις 2 φορές για τα κατάλοιπα). Αυτή η επίδραση είναι εντονότερη όταν χρησιμοποιηθεί B100 (βιοντίζελ 100%) και ίσως να είναι λιγότερο έντονη στη χρήση B20. Σε κάθε περίπτωση επιβάλλεται να ληφθούν προληπτικά μέτρα, ελέγχοντας τα φίλτρα καυσίμων μετά τις πρώτες ώρες λειτουργίας με αναμεμιγμένο ή καθαρό καύσιμο (βιοντιζελ 100%).

Όταν χρησιμοποιείται αποκλειστικά B100, θα μπορούσε να προκληθεί αλλοίωση ορισμένων σωλήνων τροφοδοσίας και ενδέχεται να απαιτηθεί η αντικατάστασή τους. Αυτό δεν αφορά στις νεώτερες μηχανές που είναι σχεδιασμένες για καύσιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε θείο (γνωστό ως # 2 ντίζελ), καθώς αυτές οι μηχανές είναι συμβατές με το βιοντιζελ.

Όπως και το συμβατικό ντίζελ, το βιοντιζελ θολώνει και πήζει σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες. Οι τάσεις είναι οι ίδιες ανεξάρτητα από το μείγμα. Σε τέτοιες περιπτώσεις και όπου είναι δυνατόν, σταθμεύστε το όχημα μέσα ή κοντά σε στεγασμένο χώρο ή χρησιμοποιήστε αντιπηκτικό καυσίμων ή αναμείξτε με #1 diesel.
Δείτε πίνακα σύγκρισης με το συμβατικό πετρέλαιο.

Η χρήση βιοντιζελ δεν θα πρέπει να έχει αντίκτυπο ή να ακυρώνει την εγγύηση του κατασκευαστή του κάθε κινητήρα εσωτερικής καύσης ντίζελ, ωστόσο, καλό θα είναι να ελέγξετε πρώτα την εγγύησή σας. Επιβεβαιώστε το και με τον κατασκευαστή.
Μεταξύ των οργανισμών που συμμετέχουν στις δοκιμές του βιοντιζελ είναι το Τμήμα Ενέργειας των ΗΠΑ, το Τμήμα Γεωργίας των ΗΠΑ, το Ίδρυμα Έρευνας Αναπνευστικού Lovelace και το Νοτιοδυτικό Ίδρυμα Έρευνας.

Για περισσότερες λεπτομέρειες πιέστε εδώ.

Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :