Κουφάλες συριζαίοι την καλημέρα μου Σήμερα σας έχω μια πρόταση μούρλια... Πώς θα πατάξετε μια κι έξω τη φοροδιαφυγή, την εισφοροδιαφυγή και πάντα τα εις -φυγή, εξαιτίας των οποίων κλείνετε αβέρτα τα μαγαζάκια [σαν και το δικό μου]


Κουφάλες συριζαίοι την καλημέρα μου
Σήμερα σας έχω μια πρόταση μούρλια...
Πώς θα πατάξετε μια κι έξω τη φοροδιαφυγή, την εισφοροδιαφυγή και πάντα τα εις -φυγή, εξαιτίας των οποίων κλείνετε αβέρτα τα μαγαζάκια [σαν και το δικό μου]

Ναι-Ναι, σας ομιλώ με πάσαν ειλικρίνειαν.
Εγώ, ο μικρομικρούλης φοροδιαφυγάς, που χρωστάω τις τρίχες του εφηβαίου μου, στις εφοριες και στα ταμεία και που λογίζομαι για σας, ως ο πρώτος υπαίτιος της χρεωκοπίας, καθότι δεν σας έκοβα αποδείξεις και δεν σας πλέρωνα τους ΦΠΑδες, έρχομαι τώρα να σας δώκω την πρέπουσα λύση.
Για να γλιτώσετε εσείς από μένα και εγώ από σας...

Λοιπόν, πουτάνες συριζαίοι, στήστε αυτί κι ακούστε με, προσεκτικά...

Όχι τίποτε άλλο, αλλά έτσι και πατάξετε τη φοροδιαφυγή χάρις στις σοφές συμβουλές μου, θα μπορείτε μετά να δώκετε κι άλλες αυξήσεις στο κρατικοδίαιτο κηφηναριό, που έχετε βολέψει στο δημόσιο και φυσικά να χεστείτε στις ψήφους...

Διότι στην αλβανογρεκία, από την αλησμόνητη εποχή του Κωλέττη. ίσαμε την νέα εποχή του τσιπρουλίνου, ένας τρόπος μόνον υπάρχει για να διατηρήσει η οποιαδήποτε συμμορία την εξουσία της: να τάζει διορισμούς στο δημόσιο και να χαρτζηλικώνει τακτικώς τη νομενκλαντούρα της.

Εις βάρος φυσικά όλων των άλλων, που έχουν φορτωθεί στην καμπούρα τους τους κομματικούς στρατούς των κάπο ντι τούτι κάπι της έννομης βίας, που στα αφγανογρεκικά αποκαλείται "κράτος".

Λοιπόν, συριζαϊκές σαύρες κατορθώσατε να περάσετε το πλαστικό χρήμα, απ' ακρη σ' ακρη στο μπασταρδεμένο σας πόπολο. Σύσσωμο το αλβαναριό τρεχει πλέον στις τρπαεζες, για να βγανει κάρτα, να μπορεί να ψωνίζει ότι πιο κακόγουστο προσφέρουν τα μωλλ και τα τζάμπο, ενώ ακόμα και οι κογκολέζοι που ετοιμάζονται να μπουκάρουν στη Λέσβο, έχουν ήδη προνοήσει να διαθέτουν credit card για τις πρώτες τους αγορές στα πολυκαταστήματα πέριξ του Ελληνικού.

Αφού λοιπόν όλοι μου οι πελάτες θα ψωνίζουν πια με πλαστικό χρήμα, σημαίνει και ότι όλες μου τις εισπραξεις θα τις παιρνει η τραπεζα, επ ονοματι σας. Κι απο αυτες τις εισπραξεις [το προϊόν του δικού μου μόχθου δηλαδή] εσείς θα κρατάτε αυτομάτως τα χρεωστούμενα.
Ήγουν τον ΦΠΑ, τον φορο εισοδηματος, το τελος επιτηδευματος, την προκαταβολη του επομενου ετους, τις ασφαλιστικες μου εισφορες και τα τυχον προστιμα που θα μου ριχνετε, επειδη εκ προοιμιου με θεωρειτε φοροφυγά και κακοπληρωτή, μαζί και την προμηθεια της τράπεζας για το μηχανακι, που θα την εχω καταστησει συνεταιρα.
Και μετα θα μπορω να παιρνω οτι περισσέψει για να πληρωσω τη ΔΕΗ σας, την ΕΥΔΑΠ σας, το τηλεφωνο της ταδε εταιρειας, το ενοικιο του ταδε ιδιοκτητη και τους τακτικους μου ληστες, που μια φορα τουλαχιστον τον χρονο μου σπαζουν τα τζαμια για να αρπαξουν τα ψιλα της ταμειακης...

Μάλιστα!
Ε λοιπον, μιας και φρονειτε πως ετσι κια αλλιως εγω ειμαι ο ταξικος σας εχθρος και εξαιτιας μου δεν εχετε εσοδα για να πληρωνετε τους δημοσιους σας υπαλληλους, σας εχω μια ριζοσπαστικη προταση.
Κρατικοποιειστε με!
Ναι - Ναι...        
Τι να κρατάτε τωρα τον ΦΠΑ και τις εισφορες και τους φορους και τα τελη και να κουραζεστε στους υπολογισμους...
Κρατειστε τα ολα!
Οσα βγάζει το μαγαζακι μου, χαρισμα σας. Για να μην λέτε ότι σας κλέβω και μου κουβαλιέστε κάθε τόσο με τα ΣΔΟΕ, για να με καμετε καρδιακό...

Πάρτε τα όλα λοιπον. Αλλά υπό έναν όρο...
Θα μου δίδετε μισθόν δημοσίου υπαλλήλου. Συν τα επιδόματα που δικαιούμαι, συν Σαββατοκυριακο αργία, συν αναρρωτικές άδειες, συν τακτικές άδειες, συν έκτακτες άδειες, συν επίδομα σάντουϊτς, συν... συν... συν...
Και κάθε Τετάρτη που έχει λαϊκή στη γειτονιά, να φευγω για ψώνια και να λείπω κανα δίωρο.
Κι ένα τρίωρο επίσης τη βδομάδα για να πηγαίνω στο κομμωτήριο.
Και φυσικά σύνταξη και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη του δημοσίου.

Ορίστε... Ιδού η λύσις για τις φοροδιαφυγες σας.
Σ' εμας δεν τα ριχνετε που πεσατε εξω; Απο εμας δεν πατε να τα παρετε, για να πλερωσετε μισθους και συνταξεις;
Παρτε τα ολα λοιπον. Κρατικοποιειστε μας και μετα ταΊστε μας. Όπως καμετε για τους ψηφοφορους σας...
Όχι τιποτε αλλο αλλα αυτο που σας προτεινω ειναι και απολυτως συμφωνο με την ιδεολογια σας.
Σοσιαλισμο δεν θελετε;
Ε, να η ευκαιρία σας. Σοσιαλιστικοποιειστε μας όλους...

Διότι δεν λεει να προσφέρετε "σοσιαλισμούς" στα δικα σας παιδια, με τα λεφτα αλλωνων.
Ο σοσιαλισμός συριζαϊκά ρεμάλια ή θα είναι για όλους ή δεν θα είναι για κανέναν.
Αειντε λοιπον...
Ιδου ο σοσιαλισμος σας, ιδου και το πηδημα...
Καντε με και μενα δημοσιο υπαλληλο κι ελατε μετα να μου πειτε ποιος θα μας πλερωνει ολους μαζι.
Νομιζω;

Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :