Το στάδιο είναι έτοιμο να υποδεχθεί τους φιλάθλους, με την πρόβα τζενεράλε να έχει ολοκληρωθεί. Στο σημαντικότερο εμπορικό δρόμο του Λονδίνου,

Το στάδιο είναι έτοιμο να υποδεχθεί τους φιλάθλους, με την πρόβα τζενεράλε να έχει ολοκληρωθεί. Στο σημαντικότερο εμπορικό δρόμο του Λονδίνου, την Ρίτζεντ στριτ, γιγάντιες σημαίες 206 κρατών ανεμίζουν πάνω από τα κεφάλια των περαστικών.
Ο πάντα ενθουσιώδης δήμαρχος του Λονδίνου, Μπόρις Τζόνσον, έχει επανειλημμένα ισχυρισθεί ότι η πόλη είναι κάτι παραπάνω από έτοιμη για τους «καλύτερους Ολυμπιακούς Αγώνες».

Το πρόβλημα, όμως, είναι ότι όλοι δεν μοιράζονται την αυτοπεποίθηση του συμπαθούς δημάρχου. Οι δύο συνηθέστερες ανησυχίες των πολιτών έχουν να κάνουν με τον παραδοσιακά άστατο καλοκαιρινό καιρό της Κεντρικής Αγγλίας και με τη μεταφορική ικανότητα του παλαιωμένου δικτύου συγκοινωνιών της πρωτεύουσας και ειδικά του υπόγειου σιδηροδρόμου της. Ενα μήνα πριν την τελετή έναρξης, στις 27 Ιουλίου, πολλοί Λονδρέζοι παραμένουν σκεπτικοί για την ικανότητα της πόλης τους να πραγματοποιήσει επιτυχημένους αγώνες.


Το μετρό (Tube)

Ο μεγαλύτερος φόβος έχει να κάνει με το μετρό, το γνωστό σε όλους Tube, ηλικίας άνω των εκατό ετών. «Θα πρόκειται για εφιάλτη. Ηδη το δίκτυο είναι υπερφορτωμένο. Δεν πιστεύω ότι το Tube θα αντεπεξέλθει στις ανάγκες των αγώνων», λέει ο Καρλ Ριντ, διευθυντής εταιρίας ασφαλείας.

Την απαισιοδοξία του κ. Ριντ μοιράζονται πολλοί συμπολίτες του. Παρά τα σημαντικά πρόσφατα έργα ανακαίνισης, κόστους 10 δισ. ευρώ, το δίκτυο του υπόγειου σιδηροδρόμου του Λονδίνου παραμένει ιδιαίτερα ευάλωτο σε υπερφόρτωση και καθυστερήσεις. Το Μάιο περισσότεροι από 800 επιβάτες έμειναν εγκλωβισμένοι για ώρες, προτού αναγκασθούν να περπατήσουν μέσα στις στοές στη γραμμή Τζουμπιλί, μία από τις κύριες συνδετικές γραμμές προς τα Ολυμπιακά στάδια.

Το Tube παρά τα πολλά του προβλήματα, διαθέτει νέα και πιο άνετα βαγόνια, καθώς και δωρεάν ευρυζωνική σύνδεση Wi-Fi σε πολλούς σταθμούς. Οι νεοφερμένοι στο Λονδίνο θα μπορούν να εξυπηρετηθούν από στρατιά 8.000 εθελοντών, σε αεροδρόμια, σταθμούς και κεντρικά σημεία της πόλης.

Ασφάλεια

Μία από τις πιο εμφανείς διαφορές του Ολυμπιακού Λονδίνου θα έχει να κάνει με την έντονη παρουσία αστυνομικών δυνάμεων και μελών άλλων υπηρεσιών ασφαλείας.

Τα στάδια θα φυλάσσονται από 23.700 άτομα, που θα περιλαμβάνουν και μέλη των ενόπλων δυνάμεων. Στον αριθμό αυτό δεν περιλαμβάνονται 12.000 αστυνομικοί, που πρόκειται να αναπτυχθούν στις κρισιμότερες στιγμές των αγώνων, σε μία προσπάθεια να αποφευχθούν δυσάρεστα φαινόμενα, όπως οι ταραχές του περασμένου Αυγούστου.

Στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις, η ασφάλεια θα θυμίζει αεροδρόμιο, με συστοιχίες αντιαεροπορικών πυραύλων, μαχητικά αεροσκάφη τύπου Typhoon, ελικόπτερα και δύο πολεμικά πλοία σε ετοιμότητα.

Ανατολική αναγέννηση

Στο πάλαι ποτέ υποβαθμισμένο Ανατολικό Λονδίνο, η αναγέννηση είναι ιδιαίτερα εμφανής κοντά στο Ολυμπιακό Πάρκο. Το πρώην έλος έχει σήμερα δώσει τη θέση του στο Ολυμπιακό χωριό, αθλητικά και εμπορικά κέντρα.

Παρότι τα Ολυμπιακά κτήρια στο Λονδίνο δεν έχουν την αρχιτεκτονική λαμπρότητα αυτών του Πεκίνου, οι επισκέπτες θα μιλούν σίγουρα για το Orbit (Τροχιά), τον κόκκινο περιστροφικό μεταλλικό πύργο, ύψους 115 μέτρων, έργο του Βρετανού γλύπτη Ανίς Καπούρ.
enikolopoulou.gr

Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :