Οι διαφημιστές της 'Specsavers', της μεγαλύτερης εταιρείας πώλησης οπτικών σε Βρετανία και Ιρλανδία, δεν έχασαν στιγμή βλέποντας τους Ουκρανούς εξαγριωμένους για το γκολ του Ντέβιτς το οποίο δεν είδε από απόσταση αναπνοής ο διαιτητής

Οι διαφημιστές της 'Specsavers', της μεγαλύτερης εταιρείας πώλησης οπτικών σε Βρετανία και Ιρλανδία, δεν έχασαν στιγμή βλέποντας τους Ουκρανούς εξαγριωμένους για το γκολ του Ντέβιτς το οποίο δεν είδε από απόσταση αναπνοής ο διαιτητής.

Εμπνεύστηκαν λοιπόν τη νέα διαφήμιση της εταιρείας η οποία βρίσκεται στις σελίδες των μεγαλύτερων εφημερίδων του νησιού την Πέμπτη (21/6).


Στην διαφημιστική καταχώρηση έχει τοποθετηθεί η φωτογραφία με τον Τέρι να διώχνει την μπάλα καθαρά μέσα από την γραμμή. Από κάτω υπάρχει το σλόγκαν της εταιρείας' στα ουκρανικά:

"Θα έπρεπε να είχε πάει στην Specsavers (όπως λένε και στην Ουκρανία)"

Ικανοποιημένος από την απήχηση της διαφήμισης, ο Ρίτσαρντ Χολμς, διευθυντής μάρκετινγκ στην 'Specsavers', δήλωσε:

"Οι αντιδράσεις της δημιουργικής μου ομάδας ήταν πιο γρήγορες και από αυτή του Τζον Τέρι και με τη βοήθεια του εμπορικού τμήματος καταφέραμε να έχουμε την διαφήμιση σήμερα στις εφημερίδες".

Δείτε την ομολογουμένως εμπνευσμένη διαφήμιση:


sport24.gr


Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :