Αλλάζοντας κανάλι τηλεόρασης όταν το παιδί παρακολουθεί, μπορείτε να βελτιώσετε τη συμπεριφορά του αλλά η πολύ παρακολούθηση τακτικών προγραμμάτων μπορεί να έχει μακροπρόθεσμες αρνητικές συνέπειες, αναφέρει νέα έρευνα. Στην έρευνα, που δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘Pediatrics’, ερευνητές ανέφεραν ότι παιδιά που δεν πήγαιναν ακόμα σχολείο περνούσαν λιγότερο χρόνο παρακολουθώντας βίαια προγράμματα, όταν οι ερευνητές τους ζήτησαν, σε τυχαία σειρά, να συμμετάσχουν σε προγράμματα που ενθάρρυναν την αντικατάσταση των σώου που περιείχαν επιθετικότητα, με εκπαιδευτικά προγράμματα ή προγράμματα που χτίζουν την ενσυναίσθηση, σε σύγκριση με ομάδα ελέγχου.

Αλλάζοντας κανάλι τηλεόρασης όταν το παιδί παρακολουθεί, μπορείτε να βελτιώσετε τη συμπεριφορά του αλλά η πολύ παρακολούθηση τακτικών προγραμμάτων μπορεί να έχει μακροπρόθεσμες αρνητικές συνέπειες, αναφέρει νέα έρευνα.

Στην έρευνα, που δημοσιεύεται στο περιοδικό ‘Pediatrics’, ερευνητές ανέφεραν ότι παιδιά που δεν πήγαιναν ακόμα σχολείο περνούσαν λιγότερο χρόνο παρακολουθώντας βίαια προγράμματα, όταν οι ερευνητές τους ζήτησαν, σε τυχαία σειρά, να συμμετάσχουν σε προγράμματα που ενθάρρυναν την αντικατάσταση των σώου που περιείχαν επιθετικότητα, με εκπαιδευτικά προγράμματα ή προγράμματα που χτίζουν την ενσυναίσθηση, σε σύγκριση με ομάδα ελέγχου.

Ο Dr. Dimitri Christakis, από το Seattle Children's Research Institute, έδειξε ότι μια παρέμβαση για την τροποποίηση των συνηθειών παρακολούθησης τηλεόρασης σε μικρά παιδιά μπορεί να ενισχύσει σημαντικά τη γενική κοινωνική και συναισθηματική ικανότητα και πως τα αγόρια οικογενειών χαμηλού εισοδήματος μπορεί ενδεχομένως να αποκομίσουν τα μεγαλύτερα οφέλη. Πρόσθεσε ότι αν και η τηλεόραση εμπλέκεται συχνά ως αιτία πολλών προβλημάτων στα παιδιά, η έρευνα δείχνει ότι μπορεί ενδεχομένως να αποτελεί μέρος της λύσης.

Δεν υπήρχε διαφορά στο συνολικό χρόνο παρακολούθησης τηλεόρασης στις 820 οικογένειες στην έρευνα.

Τα εκπαιδευτικά προγράμματα ή αυτά που επηρεάζουν θετικά την κοινωνική συμπεριφορά ήταν για παράδειγμα η ‘Ντόρα η εξερευνήτρια’. Δεύτερη κατηγορία που επηρέαζε θετικά τη συνεργασία στην επίλυση προβλημάτων και επίλυση διαμάχης χωρίς βία-αλλά ασταθώς, ήταν για παράδειγμα το ‘Mickey Mouse Clubhouse.’

Τα προγράμματα που καταγράφηκαν στο ημερολόγιο κωδικοποιήθηκαν για αξιολόγηση, περιεχόμενο και ρυθμό.

Ειδικοί ενθάρρυναν τους γονείς να παρακολουθούν τηλεόραση με τα παιδιά τους.

Στους 6 μήνες, τα παιδιά στην ομάδα παρέμβασης έδειξαν σημαντικά λιγότερη επιθετικότητα και περισσότερο θετική συμπεριφορά σε σύγκριση με την ομάδα ελέγχου και η επίδραση διήρκεσε 12 μήνες.

Η παιδίατρος Dr. Claire McCarthy, του Boston Children's Hospital, δήλωσε ότι θα πρέπει να εκπαιδευτούν γονείς και παιδιά σχετικά με το πώς η παρακολούθηση βίαιων προγραμμάτων μπορεί να προκαλέσει επιθετική συμπεριφορά και να δώσουν πρακτικούς τρόπους να μετατοπιστεί η παρακολούθηση.

Η McCarthy συμβουλεύει οι γονείς να ενημερώνονται, να παρακολουθούν αυτό που βλέπουν τα παιδιά τους σε όλες τις μορφές και να συζητούν χωρίς να ασκούν κριτική.

Να εκπαιδεύσουν σχετικά με τα μέσα ψυχαγωγίας, αρχίζοντας από μικρή ηλικία και να ελέγχουν ότι αυτό που παρακολουθούν είναι κατάλληλο για την ηλικία των παιδιών.
πηγη

Μαντατοφόρος

Ο MadatoForos δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Μπορείτε να προβείτε σε σχόλιο παρακάτω...

Σχολιάστε :